Рубрики

#12. Реформирование ГАИ. Сценарий

Наталия Семенченко - 7 апреля, 2011 | 13:23 | Распечатать

#12. Реформирование ГАИ. Сценарий

Сценарій

Реформування ДАІ

      Держава виходить на автошляхи! Чи викорінить хабарництво та коррупцію чергова реформа ДАІ? Яким чином покращиться робота Державтоінспекції і що потрібно зробити для посилення безпеки на автошляхах України? Про це говоримо сьогодні у програмі «Досвід», я – Наталія Семенченко, вітаю Вас!

СЮЖЕТ

Представлення гостей.

      Про реформування ДАІ сьогодні з нами будуть говорити: начальник центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем МВС України Сергій Будник; народний депутат , перший заступник голови Комітету ВР України з питань законодавчого забезпечення правової діяльності Володимир Олійник; заступник голови Комітету ВР України з питань законодавчого забезпечення правової діяльності Володимир Стретович та голова правління «Міжнародної ліги захисту прав громадян України» Едуард Багіров.

       Ситуація на автошляхах України потребує невідкладних змін, адже в Україні останніми роками була жахлива статистика ДТП. Від аварій на дорогах гинули 20-30 людей щодоби (а це 8-10 тисяч – населення райцентру). Після ухвалення жорсткіших правил дорожнього руху кількість померлих від ДТП зменшилася майже у двічі (2010 року від ДТП загинуло 4,5 тисяч осіб).

Чи свідчить така статистика про те, що збільшення штрафів ефективне для наведення порядку на дорогах?

      Чи планує ДАІ ще жорсткіше підходити до штрафів та відповідальності водіїв, особливо тих, які перебували в стані алкогольного сп’яніння?

      Останнім часом в Інтернеті з’явилося багато відео, на яких водії прямо конфліктують з представниками ДАІ, подекуди навіть переходячи межі. З іншого боку і співробітники ДАІ не завжди дотримуються службових інструкцій та зловживають своїм становищем.

      Як добитися цивілізованості у стосунках між водіями та інспекторами ДАІ?

      Чи відновить ДАІ так звані ”листи щастя” порушникам ПДР?

      Президент України Віктор Янукович закликав міністра внутрішніх справ пришвидшити процес дерегуляції в питанні проведення технічного огляду. (Зараз техогляд автомобілів проводить ДАІ, що дуже часто є формальним і корупційним).                            

      Коли водії зможуть робити технічний огляд на приватних станціях?

      Як контролюватимуться ці приватні станції, адже вони теж до цієї процедури можуть підійти формально?

      Віднедавна в країні діє європротокол згідно з яким водії зможуть не викликаючи ДАІ, самостійно оформлювати дрібні ДТП без постраждалих.

      Чи приживеться практика самостійного оформлення ДТП в Україні?

      В одному з проектів змін ПДР передбачаються також зміни і до закону про адміністративні правопорушення. Зараз діє норма, за якою водії не притягуються до адміністративної відповідальності в разі перевищення дозволненої швидкості руху в межах 20 кілометрів.

      Чи плануєте ви змінити цю норму?

      У ДАІ також існує пропозиція скасуваня нотаріально посвідченої довіреності на керування транспортним засобом.

      Як тоді буде оперативно контролюватися власність на авто?

      На динаміку ДТП впливає низка факторів: дотримання водіями та іншими учасниками правил ДР, технічний стан знаків, розмітки, світлофорів, освітлення, дорожнє покриття. Водії часто скаржаться на незадовільну роботу дорожніх служб і відповідно неякісне дорожнє покриття, яке стає чи потенційно може стати причиною ДТП.

      Як примусити шляхові служби сумлінніше працювати? Чи відомі вам факти притягнення до судової відповідальності відповідних чиновників?

СЮЖЕТ. Досвід з-за кордону

      Хабарництво на дорогах вже стало легендарним.

      Хто більше винен – водій, який вчинивши правопорушення, дає працівнику ДАІ хабара, чи співробітник ДАІ, який бере?

      Яким чином планується контролювати проблему хабарництва на дорогах?

      Чи достатньо ефективні пропоновані заходи, адже про реформу ДАІ для боротьби з корупцією говорять давно, а віз і нині там?

Питання від людей

Меня интересует вопрос: у прав будет ограниченный срок действия или нет?

– Мы ж не Монте-Карло….на сколько конкретно будут повышены штрафы? Реально ли будет их платить соответственно уровню нашей зарплаты…

Меня интересует следующий вопрос- на какие средства содержится ГАИ и куда уходят наши штрафы?

– У меня такой вопрос. Когда мы увидим регулировщиков на наших дорогах? Верните нам регулировщиков для решения проблем на наших дорогах.

– У меня такой вопрос: когда прекратят останавливать без уважительной причины?

– Вопрос следующий: до каких пор будут устанавливаться знаки вне соответствия закону? К  примеру ограничение скорости 40 км без установки знаков ремонтные работы, еще пример, начало окончания населенного пункта далеко и вне населенного пункта и вне застроенной зоны?

До каких пор будет бездействовать закон для автомобилей высшего класса? Спасибо.

      Минулого року  поблизу Марганця Дніпропетровської області внаслідок ДТП на залізничному переїзді загинуло близько 40 пасажирів.

      Які заходи здійснено для гарантування безпеки на залізничних переїздах?

      Ще однією проблемою, яка хвилює усіх учасників ДР, є поведінка пішоходів. Дуже часто саме через пішоходів трапляються ДТП.

      Наскільки поширеною є практика штрафування пішоходів, велосипедистів чи інших неавтомобільних учасників ДР?

      Як підвищити відповідальність з боку всіх учасників ДР?

Бліц-питання. Назвіть конкретний дієвий захід, завдяки якому можливо знищити корупцію на автошляхах нашої держави? (Звільнення, відповідальність, штрафи, підвищення зарплатні, т.і.)

      Дякую, це була програма Досвід.

Сценарии программ

Похожие записи

Добавьте Ваш комментарий